Oferta


Merchandising


Outsourcing sił sprzedaży


Field marketing


Badania marketingowe

Merchandising
Merchandising wpływa na zachowania konsumenta poprzez sposób prezentacji towaru celem wzbudzenia jego zainteresowania danym produktem, a docelowo zwiększeniem sprzedaży.
Nasze usługi obejmują:
- merchandising mobilny,
- merchandising stacjonarny,
- merchandising weekendowy,
- visual merchandising.
Dzięki współpracy z nami Klient otrzymuje:
- właściwą ekspozycję produktów,
- wzbudzenie zainteresowania klienta,
- ugruntowanie pozycji danej marki,
- stałą dostępność towaru na półkach sklepowych,
- wzrost sprzedaży.
Outsourcing sił sprzedaży
Outsourcing jest jednym z najskuteczniejszych sposobów optymalizacji procesów biznesowych. Pozwala na ograniczenie kosztów zarządzania personelem, daje większą elastyczność w prowadzeniu biznesu, odciąża klienta na wielu płaszczyznach.
Outsourcing sił sprzedaży to budowa i zarządzanie zespołami przedstawicieli wspierających sprzedaż oraz administrowanie zespołami prowadzonymi przez klienta.
Zakres usług świadczonych przez spółki Grupy obejmuje:
- budowę profesjonalnych zespołów sprzedażowych w tym:
- przedstawicieli handlowych;
- promotorów sprzedaży;
- doradców handlowych;
- rekrutację i szkolenia członków zespołów,
- zarządzanie i regularny nadzór nad zespołami,
- przeprowadzanie okresowych testów sprawdzających osiąganie zakładanych celów,
- raportowanie wyników.
Field marketing
Zajmujemy się aktywizacją sprzedaży, w tym organizacją akcji promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży lub promowanie marki, przy wykorzystaniu narzędzi i działań pozwalających na bezpośrednią prezentację produktu/ marki konsumentowi.
Dotyczy to zarówno aktywności przy półce sklepowej, czyli w miejscu, gdzie konsument podejmuje decyzję o zakupie, jak i działań poza miejscem sprzedaży - gdzie potencjalny konsument pracuje, czy spędza wolny czas, tj. ulice, deptaki, plaże, parki, obiekty sportowe, bary, kluby, czy restauracje.
Nasze usługi obejmują:
- animacje,
- degustacje,
- samplingi,
- demo pokazy,
- konsultacje sprzedażowe,
- cross selling,
- eventy,
- produkcję materiałów POS.
Badania marketingowe
Specjalizujemy się w analizach sytuacji rynkowej opartej na monitoringu półkowym. Cel to gruntowne badanie rynku oraz wykorzystanie innowacyjnych metod analitycznych.
Nasze atuty w zakresie badań rynkowych to:
- doświadczone zespoły badawcze,
- precyzyjne raportowanie - dające szerokie spektrum możliwości analitycznych.
Zalety wykorzystania efektów badań marketingowych:
- możliwość analizy dostępności oraz cen produktów własnych na tle produktów konkurencji
- analizy tendencji zachodzących na „półce sklepowej” - możliwość oceny rzeczywistego wpływu, jaki na wielkość sprzedaży mają wydatki na usługi merchandisingu, oraz promocję
- elastyczne reagowanie na zmiany w tendencjach zakupowych po stronie konsumentów
Specjalizujemy się także w badaniach typu „Mystery Shopping” oraz badaniach satysfakcji klienta. Cel to wykorzystanie uzyskanych wyników w praktyce zarządzania.
- mierzymy
- analizujemy
- rekomendujemy
W ramach badania „mystery shopper” sprawdzamy i monitorujemy m.in.:
- sklepy sieciowe
- sieci fast food
- markety budowlane
- banki
- restauracje
- apteki
- stacje benzynowe
- salony samochodowe/wypożyczalnie
- hotele/ salony kosmetyczne i SPA
- siłownie i kluby fitness
Badanie „satysfakcji klienta” ma wpływ na wyniki i sukces firmy. Pozwala m.in. na zapobieganie odejściu stałych klientów i pozyskiwanie nowych.
Badanie daje możliwość obserwacji zachowania w następujących obszarach:
- sposobie prowadzenia rozmowy handlowej
- postawie wobec klienta
- kulturze osobistej pracownika
- wiedzy na temat produktów i usług/ dzielenia się wiedzą z klientami
- sposobie w jaki zaproponowana została usługa/ produkt
- wyglądzie pracowników/ porządku w miejscu pracy
- ocenie jakości pracy przez potencjalnych klientów – audytorów