30 czerwca 2016

Badania marketingowe

Specjalizujemy się w analizach sytuacji rynkowej opartej na monitoringu półkowym. Cel to gruntowne badanie rynku oraz wykorzystanie innowacyjnych metod analitycznych.

Nasze atuty w zakresie badań rynkowych to:

  • doświadczone zespoły badawcze,
  • precyzyjne raportowanie – dające szerokie spektrum możliwości analitycznych.

Zalety wykorzystania efektów badań marketingowych:

  • możliwość analizy dostępności oraz cen produktów własnych na tle produktów konkurencji
  • analizy tendencji zachodzących na „półce sklepowej” – możliwość oceny rzeczywistego wpływu, jaki na wielkość sprzedaży mają wydatki na usługi merchandisingu, oraz promocję
  • elastyczne reagowanie na zmiany w tendencjach zakupowych po stronie konsumentów

Specjalizujemy się także w badaniach typu „Mystery Shopping” oraz badaniach satysfakcji klienta. Cel to wykorzystanie uzyskanych wyników w praktyce zarządzania.

  • mierzymy
  • analizujemy
  • rekomendujemy

W ramach badania „mystery shopper” sprawdzamy i monitorujemy m.in.:

  • sklepy sieciowe
  • sieci fast food
  • markety budowlane
  • banki
  • restauracje
  • apteki
  • stacje benzynowe
  • salony samochodowe/wypożyczalnie
  • hotele/ salony kosmetyczne i SPA
  • siłownie i kluby fitness

Badanie „satysfakcji klienta” ma wpływ na wyniki i sukces firmy. Pozwala m.in. na zapobieganie odejściu stałych klientów i pozyskiwanie nowych.

Badanie daje możliwość obserwacji zachowania w następujących obszarach:

  • sposobie prowadzenia rozmowy handlowej
  • postawie wobec klienta
  • kulturze osobistej pracownika
  • wiedzy na temat produktów i usług/ dzielenia się wiedzą z klientami
  • sposobie w jaki zaproponowana została usługa/ produkt
  • wyglądzie pracowników/ porządku w miejscu pracy
  • ocenie jakości pracy przez potencjalnych klientów – audytorów