23 listopada 2019

Firma odpowiedzialna społecznie – działania CSR ASM Sales Force Agency

Z dumą informujemy, że nasze koleżanki i koledzy z ASM Sales Force Agency zaangażowali się w działania CSR wspierając Fundację Najsłodsi.

FUNDACJA NAJSŁODSI, to inicjatywa społeczna Michała Figurskiego – znanego dziennikarza i producenta radiowo-telewizyjnego. Michał od 18 roku życia boryka się z cukrzycą typu 1 (tzw. insulinozależną). Na własnej skórze doświadczył, jak niska jest w Polsce świadomość tej choroby – jej skali, typów, ryzyk, możliwości leczenia i, przede wszystkim, aspektów życia z nią.

Wspierani przez znanych i lubianych przyjaciół Fundacji (często także cukrzyków!) oraz wykwalifikowaną Radę Naukową, Najsłodsi zrealizują cykl działań edukacyjnych, kampanię medialną oraz szereg inicjatyw związanych z oswajaniem cukrzycy jako choroby społecznej. I to wszystko z przytupem, w rock’n’rollowym stylu Figurskiego – o cukrzycy bez cukru!

ASM Sales Force Agency – specjaliści od eventów, pomagają Fundacji organizować spotkania w firmach z ambasadorami Najsłodszych, żeby szerzyć świadomość o tej groźnej chorobie, zapobiegać jej i zdrowiej żyć.

Więcej informacji u National Sales Manager ASM SFA: Dorota Sobieraj,  (tel. +48 505 089 333, email: d.sobieraj@asmsalesforce.pl)

lub na stronie https://www.asmsalesforce.pl/