17 września 2019

„It’s All About Stories” – innowacyjny sklep pop-up otwarty w Niemczech

Wrzesień to dla ASM Group miesiąc ważnych wydarzeń. Pierwszym z nich była inauguracja na niemieckim rynku nowatorskiego projektu sprzedaży detalicznej IT’S ALL ABOUT STORIES w centrum handlowym w Essen. Wraz z partnerem ECE (należącym do rodziny Otto i zarządzającym blisko 200 wielkopowierzchniowych centrów handlowych), powstała na ponad 500 m kw. innowacyjna przestrzeń sprzedaży detalicznej, park doświadczeń łączący formuły pop-up, concept store i przestrzeń eventową. Umożliwia on markom prezentację swoich produktów w stylu showroomów oraz zmianę asortymentu w 8-tygodniowych interwałach tematycznych. We wrześniu i październiku królują tam gadżety technologiczne, a w kolejnych miesiącach pojawią się takie motywy jak rodzina, wygodny dom, outdoor, sport czy podróże.

Jest wiele firm, które mogłyby rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż detaliczną w Niemczech. Pojawienie się na kilka tygodni w nowoczesnym showroomie to dla nich narzędzie do przetestowania potencjału niemieckiego rynku oraz tego, jakie produkty z asortymentu warto tu sprzedawać i jaką formułę sklepu należy przyjąć — mówi Adam Stańczak, prezes ASM Group S.A.

Czytaj więcej: https://www.pb.pl/asm-pokaze-sie-w-niemczech-970398