4 kwietnia 2019

Tak bije serce polskiego handlu

Na początku kwietnia odbył się w Warszawie XI Poland & CEE Retail Summit. To największe i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG służące zacieśnieniu współpracy między kluczowymi graczami rynku. 6 sesji tematycznych poświęconych najnowszym trendom i wyzwaniom sektora retail, 1250+ uczestników, w tym przedstawiciele sieci handlowych, retailerów i producentów FMCG, a także sesje speed networkingowe oraz webinaria. Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć przedstawicieli ASM Group. Każdy z uczestników Poland & CEE Retail Summit mógł porozmawiać z ekspertami ASM Sales Force Agency i  dowiedzieć się, co należy zrobić, aby ich biznes nabrał wiatru w żagle. Anna Zdzieszyńska i Dorota Sobieraj z ASM SFA doradzały także, jak zwiększyć sprzedaż produktów, jak skutecznie zarządzać działaniami z zakresu merchandisingu oraz wyjaśniały dlaczego outsourcing sił sprzedaży jest rozwiązaniem, dzięki któremu firma może zwiększyć przewagę nad konkurencją przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych.

Uczestnicy Poland & CEE Retail Summit mieli również okazję wysłuchania ponad 60 wystąpień oraz 12 paneli dyskusyjnych innych ekspertów z branży. Brało w nich udział prawie 130 C-level prelegentów m.in. z Deloitte, Auchan, Ikea, Eurocach, Lotte Wedel, Netto Polska, Frisco.pl.