2 stycznia 2019

Czego świat handlu może się spodziewać u progu 2019 roku?

Adam Stańczak, prezes ASM Group prognozuje na łamach Pulsu Biznesu, jak może wyglądać scena polskiego handlu w najbliższej przyszłości.

Prezes przewiduje, że może dojść do mocniejszego zaangażowania się na rynku polskim Amazona. Gdyby amerykański gigant e-commerce zdecydował się na wejście do Polski i założenie krajowego serwisu w niedługim czasie można spodziewać się także pojawienia się innych jego usług – sklepów typu pop-up czy samoobsługowych typu Go.

Cały rynek handlu, aby dać odpór gigantowi, będzie musiał się wznieść na nowy poziom i wierzę, że da radę, czerpiąc ze wsparcia innowacji w tradycyjnym handlu, notując rekordowe poziomy sprzedaży. Jak? Idealnym rozwiązaniem jest profesjonalne wsparcie handlu offline i połączenie trafionych, sprofilowanych porad oraz promocje trafiające na nasz telefon podczas zakupów w markecie. Z pewnością technologia wraz z zaawansowaną analityką przyciągną w 2019 r. Polaków do marketów, gdzie wciąż będzie można zrobić najtańsze zakupy i to się nie zmieni — komentuje Adam Stańczak w Pulsie Biznesu.

Zapraszamy do lektury: www.pb.pl