11 maja 2018

ASM GROUP S.A. na Kongresie Rynku FMCG

Wczoraj tj. 10.05.2018 r. odbyła się kolejna, 11. już edycja Kongresu Rynku FMCG, na którym ASM GROUP S.A. wraz ze spółkami zależnymi: ASM Sales Force i Gruppo Trade Service było obecne. W tym roku wystawialiśmy własne stoisko, a także zaznaczyliśmy swoją obecność wystąpieniem, które poprowadził w naszym imieniu Marcin Gieracz, ekspert w zakresie projektowania strategii marketingowych oraz Strateg przy tworzeniu kampanii trade marketingowych realizowanych przez ASM GROUP S.A.

Marcin Gieracz wygłosił prelekcję pt.: „Z perspektywy klienta. W jaki sposób doświadczenia klienta w miejscu sprzedaży utrwalają nawyki zakupowe?” Podczas wydarzenia zapowiedzieliśmy oficjalnie nasz najnowszy raport nt. nawyków zakupowych konsumentów i przedstawiliśmy pierwsze wnioski, jakie z niego płyną.

Stoisko ASM GROUP S.A. odwiedziło wielu potencjalnych partnerów, co z pewnością przyniesie nowe projekty do realizacji przez spółki zależne. Obecność podczas takiego wydarzenia była bezcenna dla tworzenia i umacniania dobrych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami.