Trudna sztuka komunikacji w outsourcingu
Ten interesujący temat poruszyliśmy zarówno na łamach Biznes Raportu GAZETY FINANSOWEJ o outsourcingu, jak i podczas prelekcji Polskiego Forum Outsourcingu w Warszawie (20-21.09.2016).
09.09.2016 r Gazeta Finansowa opublikowała Biznes Raport o outsourcingu, przedstawiający obowiązujące trendy i kierunki rozwoju poszczególnych sektorów rynku BPO. Wśród wypowiedzi eksperckich artykuł Marcina Koszyk – Dyrektora Obsługi Klienta : „Sztuka komunikacji w outsourcingu”
Podczas Polskiego Forum Outsourcingu, które odbyło się w dniach 20-21.09.2016 r. w Warszawie poruszyliśmy zagadnienie „Trudnej sztuki komunikacji w outsourcingu” interesujące zarówno dla firm, które już korzystają z tego narzędzia biznesowego, jak również przedsiębiorców dopiero rozważających zastosowanie outsourcingu dla poprawienia efektywności swych działań sprzedażowych. W tej istotnej kwestii, podczas prelekcji, wypowiedział się Marcin Koszyk – Dyrektor Obsługi Klienta